Home » Uncategorized » Bloggen, wie doet dat nu nog ?!

Bloggen, wie doet dat nu nog ?!

Start here

Bloggen lijkt niet helemaal meer van deze tijd. Je hebt immers anno 2012 (bijna 2013) zoveel andere sociale media. Toch wil ik een poging doen om nog iets toe te voegen aan het al enorme aanbod van blogs.

Waarom? Ik bericht al vaak via Twitter over schuldhulpverlening, WSNP, bijstand en Wmo, zaken die mij bezighouden. Maar daar blijft het vaak bij zenden. Met mijn blog kan ik uitgebreider ingaan op de onderwerpen die ik interessant vind en zo hier en daar nog een (hopelijk) nuttig advies geven. Kortom, ik hoop mijn lezers een nuttig blog te bieden met verhalen op het brede terrein van gemeentelijke sociale zekerheid waarin zowel aandacht is voor juridische als praktische aspecten.

Heb je tips? Altijd welkom en reacties uiteraard ook!

Enjoy!


Plaats een reactie

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Voeg je bij 123 andere abonnees